JUMP TO CONTENT
Cautare

Fundamentele METRO

Cultura noastră
Cu pasiune pentru clienții noștri

Cultura noastră corporativă este de mare importanță pentru noi. Se trăiește zilnic în fiecare magazin METRO și în fiecare întâlnire.  Creăm un mediu social cu o cooperare pozitivă și orientată spre soluții. Permitem opinii și respectăm toți angajații - pentru noi, aceasta este o chestiune firească la un loc de muncă! 

Fundamentele noastre sunt valorile cu care ne aliniem în fiecare zi. Ele ne oferă orientare și sunt parte integrantă a multor măsuri interne de dezvoltare individuală.

Valorile noastre ne definesc cultura corporativă

La METRO, ne-am stabilit obiective înalte cu strategia noastră de creștere sCore. Fundamentele METRO reprezintă ghidul nostru principal. Ne orientăm după ele în fiecare zi. Ele ne dau reguli de conduită și valori comune - clare și consistente. Fundamentele noastre ne concentrează atenția asupra comerțului en gros și ne arată calea. Iată cele cinci principale motive:

1. Wholesale. Oriunde. Oricând.

Wholesale la maximum! Cu trup și suflet, nenegociabil în toate aspectele: prezentare masivă, prețuri competitive, mărci proprii, lanț de aprovizionare foarte eficient. În toate țările, pe toate canalele de vânzare, în toate departamentele și echipele. În tot ceea ce facem, ne întrebăm constant: este wholesale sau nu? Dacă nu, schimbăm. Productivitatea este prioritatea noastră. Eficiența mai presus de aspect. De la complexitate la simplitate. Fără dacă, fără dar, fără compromisuri, fără scuze. Păstrăm lucrurile simple și gândim la scară largă!

2. Viteză. Rezultate.

sCore este strategia noastră de dezvoltare. Dezvoltarea wholesale este misiunea nostră. Acționăm pentru a crește businessul cu toată convingerea în forțele noastre, fiind foarte aproape de clienții noștri. Rezultatul este ceea ce contează, nu perfecțiunea. Să fim curajoși și rapizi! Pentru clienți este importantă eficiența noastră. Obiceiuri vechi fără impact real? Să le lăsam deoparte. Discuții fără finalitate și rezultat? Să le punem capăt. Vorbim la obiect; avem puncte de vedere clare. Prin urmare, facem ceea ce este potrivit pentru companie: dezvoltarea afacerii este răspunsul la întrebările noastre și motorul pentru obținerea rezultatelor. Ne dorim să ne autodepășim.

3. Esențial și de bază

Oamenii - colegii și clienții noștri - sunt esențiali pentru afacerea noastră. Achiziția și vânzarea pe toate canalele constituie elementele de bază. Fără complicații. Este atât de simplu. În tot ceea ce facem ne dorim să fim cât mai aproape de clienții noștri. Interesul pentru clienții noștri și afacerile lor este cheia dezvoltării noastre. Suntem cu picioarele pe pământ și mereu mândri să servim clienții. Oferim cele mai bune soluții wholesale: calitate superioară, cele mai bune prețuri, oameni pasionați, livrare eficientă și soluții digitale. În fiecare zi. Așa vom reuși!

4. NU NE OPRIM NICIODATĂ. FĂRĂ TEAMĂ.

Dacă ne dorim, putem reuși. Determinarea nu are limite. E în regulă să ne împiedicăm, avem voie să greșim - dar să renunțăm? Noi nu. Noi ne asumăm riscuri. Dacă nu riscăm, nu câștigăm. Nu ne oprim niciodată din a deveni mai buni. Asta este ceea ce contează. În fiecare zi. Analizăm permanent ceea ce facem. Avem curajul să explorăm căi noi. Nu lăsăm birocrația să ne oprească. Excelăm în vânzări. Ne mobilizăm și acționăm. Fiecare dintre noi. Puterea voinței ne unește!

5. Echipa METRO

Împreună ajungem în top, împreună ne bucurăm și sărbătorim succesul. Ne îmbunătățim constant și învățăm unii de la ceilalți. Căutăm ceea ce ne unește, nu ceea ce ne desparte. Împreună găsim cele mai bune practici și le transferăm în întreaga companie. Preluăm cu mândrie ceea ce merge bine. Ca echipă, suntem puternici și împărtășim o singură pasiune. Spiritul nostru de echipă ne unește dincolo de toate granițele și nivelurile: ECHIPA METRO! Acționăm împreună și câștigăm împreună. Ajungem la sCore-ul dorit atunci când acționăm unitar! Oriunde! Oricând!

METRO AG

METRO România face parte din METRO AG. Cu mărcile METRO și MAKRO, suntem angrosist internațional pentru clienții din industria hotelieră, restaurante și catering (HoReCa), precum și pentru comercianții independenți. Cei peste 95.000 de angajați ai noștri din peste 30 de țări sunt uniți de un singur lucru mai presus de orice: o pasiune pentru cei peste 17 milioane de clienți ai noștri.

Mai multe despre strategiea METRO AG
Cautare

Descoperă pozițiie vacante